De Telegraaf

De Telegraaf is sinds 2012 mediapartner van de KNLTB. Door gebruik te maken van elkaars kanalen kunnen we de sport en tennisliefhebber optimaal bedienen en de tennissport nog meer promoten.

Jaap de Groot (Chef Sport van De Telegraaf)
”De Telegraaf heeft van de landelijke dagbladen het hoogste bereik onder sport –en tennis liefhebbers. Naast de samenwerking met de KNVB, KNSB, NOC*NSF en de Eredivisie is het daarom eigenlijk niet meer dan logisch dat we ook de handen ineen slaan met een mondiale en nationaal breed beoefende sport als tennis.”

Sjors Kroon (Commercieel Directeur van Telegraaf Media Nederland)
“Dankzij deze samenwerking kan De Telegraaf haar lezers en bezoekers een nog betere service bieden met een breed pakket aan tennisinformatie. We worden al enorm gewaardeerd en op deze manier bieden we sport- en in het bijzonder tennisliefhebbers iets extra’s. Daarnaast krijgen we de mogelijkheid om een slag dieper te gaan door ook mogelijkheden te ontwikkelen met de KNLTB en zijn ruim 580.000 leden. Met de KNLTB aan boord, zijn wij ook voor campagnes rondom tennisevenementen, dé mediapartner in sport.”

Over De Telegraaf
De Telegraaf is één van de meest prominente en toonaangevende nieuwsmerken van Nederland met een unieke formule gebaseerd op de redactionele pijlers binnen- en buitenlands nieuws, sport, finance en entertainment. De Telegraaf brengt 24 uur per dag het laatste nieuws in print en digitale media. Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld dagelijks bereik van ruim 2,1 miljoen Nederlanders (Bron: NOM Print Monitor 2010-II/2011-I). In het weekend verschijnt bij de krant het gratis full colour magazine VROUW. Telegraaf.nl is met 319 miljoen pageviews en 3.660.000 unieke bezoekers per maand (bron: STIR november 2011) één van de grootste nieuws sites van Nederland. De Telegraaf heeft een drukbezochte mobiele site (telegraaf.mobi) en mobiele applicaties voor iPad, iPhone, Android, BlackBerry, Java en Windows. Samen genereren de mobiele uitingen meer dan 330 miljoen pageviews.

De Telegraaf is onderdeel van Telegraaf Media Nederland. Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van (video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.