Uitslagen invoeren

Op deze pagina kunnen Uitslagen Gedelegeerden de uitslagen van de competitie invoeren. Een Uitslagen Gedelegeerde moet hier wel voor gemachtigd zijn door de ledenadministrateur van de vereniging.

Voer de uitslag in

Log hieronder in met jouw persoonlijke MijnKNLTB logingegevens om de competitieuitslagen te kunnen invoeren. Uitloggen kan door de pagina af te sluiten. 

Handleiding invoeren uitslagen en wedstrijdformulier

Problemen met het inloggen of invoeren van de uitslagen? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen of lees de handleiding 'Invoeren van uitslagen'. Heb je vragen over het invullen van het wedstrijdformulier? Kijk dan hier.

Hieronder vind je veelgestelde vragen specifiek over het invoeren van uitslagen. Staat jouw vraag hier niet tussen, kijk dan hier voor overige veelgestelde vragen over de competitie.

Veelgestelde vragen

Hoe voer ik de uitslagen van de competitie in?

Er is een handleiding beschikbaar die je stap voor stap uitlegt hoe je de inslagen invoert.

Hoe vul ik het wedstrijdformulier in?

Bij het wedstrijdformulier zit een uitleg toegevoegd. Deze is ook digitaal beschikbaar.

Ik heb een verkeerde uitslag ingevoerd. Hoe pas ik deze aan?

Zodra de wedstrijduitslag digitaal verstuurd is kan de Verenigingscompetitieleider van jouw vereniging de uitslag corrigeren. De VCL kan uiterlijk 7 dagen na de speeldag van een thuiswedstrijd aanpassen, bijvoorbeeld de speler of partijuitslag. 

Waarom kan ik geen uitslagen invoeren?

Je club heeft je waarschijnlijk nog niet de rechten gegeven om uitslagen in te voeren of je termijn is inmiddels verlopen. Voor het invoeren van uitslagen moet de rol van 'functionaris uitslagengedelegeerde' toegekend zijn aan je bondsnummer. Neem contact op met de ledenadministratie van je club voor het toekennen van de rechten.

Hoe voer ik bij een gestaakte/afgelaste wedstrijd op een inhaaldag de uitslagen in?

Zet bovenin de wedstrijdstatus op de 'blanco regel'. Zet vervolgens de partijen op de juiste status en voer de uitslagen in.

Ik kan met mijn Apple computer geen uitslagen invoeren op mijnknltb.nl. Hoe los ik  dit op?

Voer competitieuitslagen  alleen in via de link http://www.knltb.nl/tennissers/competitie/uitslagen-invoeren/.

Ik krijg de melding dat er een technische fout is opgetreden. Wat houdt dit in?

Je club heeft je nog niet de rechten gegeven om uitslagen in te voeren of je termijn is inmiddels verlopen. Voor het invoeren van uitslagen moet de rol van 'functionaris uitslagengedelegeerde' toegekend zijn aan je bondsnummer. Neem contact op met de ledenadministratie van je club voor het toekennen van de rechten.

Ik krijg de melding 'Service call failed'. Wat houdt dit in?

Een van de personen (bondsnummers) die je opgeeft, is geen actief lid van de vereniging waar hij/zij competitie voor speelt. Neem contact op met de VCL en/of ledenadministrateur van jouw vereniging of met de aanvoerder van de tegenstander om dit te checken. 

Ik heb problemen met inloggen en/of er verschijnt een foutmelding op mijnknltb.nl. Wat moet ik doen?

MijnKNLTB en ServIT zijn te gebruiken via een webbrowser. Omdat niet alle browsers hetzelfde werken kan dit problemen opleveren. Raadpleeg de pagina www.knltb.nl/inlogproblemen voor een oplossing.

Inlogproblemen

Problemen met inloggen? Op deze pagina vind je de oplossing.

Meer info

Handleiding invoeren uitslagen

Problemen met het invoeren van de uitslagen? Raadpleeg dan de handleiding.

Naar de handleiding

Verkeerde uitslag ingevoerd?

Wat te doen als je een verkeerde uitslag hebt ingevoerd?

Meer info