Met veel plezier kondigen wij de samenwerking aan tussen de KNLTB en CoffeeClick. “De KNLTB adviseert en ondersteunt besturen van tennisverenigingen o.a. op het gebied van verenigingsbeleid en accommodatie. Samen met CoffeeClick kunnen we iedere tennisvereniging direct de mogelijkheid geven goede en (h)eerlijke koffie te schenken aan haar leden, zonder benodigde investering in kostbare espressoapparatuur,” aldus Albert-Jan Smid, manager commerciële zaken van de KNLTB.
“Ons vernieuwende koffieconcept draagt bij aan het verhogen van de omzet bij sportverenigingen. De koffieopbrengst van de vereniging stijgt omdat bezoekers bereid zijn meer te betalen voor heerlijke verse bonenkoffie. Bovendien zorgt deze heerlijke koffie ervoor dat o.a. ouders graag naar het clubhuis komen. En dat verhoogt weer de betrokkenheid binnen de vereniging,” zegt Marcel Kiveron, mede-eigenaar van CoffeeClick.
Het koffieconcept van CoffeeClick voorziet de vereniging van één vaste all-in prijs per kopje. Voor deze vaste all-in prijs per kopje wordt de vereniging voorzien van hoogwaardige espressoapparatuur, wekelijks vers gebrande koffiebonen en een goede serviceverlening. De verkoopprijs per kopje bepaalt de vereniging vervolgens zelf. Elke vereniging die kiest voor het CoffeeClick concept weet dus exact wat er wordt verdiend aan een kopje verse bonenkoffie. Marcel Kiveron: “CoffeeClick biedt de vereniging fantastische producten, een transparant verdienmodel en een tevreden klant. De slogan luidt dan ook niet voor niets: “It’s all in the Click!”.”
Naast heerlijke koffie krijgt de betreffende vereniging er ook direct een enthousiaste nieuwe sponsor bij. Sponsoring wordt op maat geleverd en is in samenspraak met de vereniging in te vullen. Shirt-, bord-, bal-, of toernooi sponsoring is mogelijk.