Vlag 125 jaar

De visie en strategie van de KNLTB over de toekomst van tennis en padel

De maatschappij verandert. De wensen en behoeften van sporters zijn anders dan twintig jaar geleden. Steeds vaker willen mensen sporten op een manier, een tijd en een plaats die zij zelf kiezen. De KNLTB wil zich samen met aanbieders voorbereiden op de toekomst. De vernieuwde strategie van de KNLTB waarin de speler centraal staat, speelt in op de veranderende behoeften van sporters en de nieuwe aanbieders van tennis en padel. Verenigingen en zelfstandige aanbieders zullen moeten meebewegen om aantrekkelijk te blijven in de toekomst. De KNLTB helpt bij het maken van keuzes, ondersteunt en ontzorgt, waarbij flexibiliteit en keuzevrijheid voorop staan.

Vlag 125 jaar

De visie en strategie van de KNLTB over de toekomst van tennis en padel

De maatschappij verandert. De wensen en behoeften van sporters zijn anders dan twintig jaar geleden. Steeds vaker willen mensen sporten op een manier, een tijd en een plaats die zij zelf kiezen. De KNLTB wil zich samen met aanbieders voorbereiden op de toekomst. De vernieuwde strategie van de KNLTB waarin de speler centraal staat, speelt in op de veranderende behoeften van sporters en de nieuwe aanbieders van tennis en padel. Verenigingen en zelfstandige aanbieders zullen moeten meebewegen om aantrekkelijk te blijven in de toekomst. De KNLTB helpt bij het maken van keuzes, ondersteunt en ontzorgt, waarbij flexibiliteit en keuzevrijheid voorop staan.

Algemeen directeur Erik Poel over de toekomst van tennis en padel, de strategie en de uitdagingen

Nieuw relatie- en lidmaatschapsmodel